Summa sidvisningar

måndag 17 januari 2011

Tillfredsställd...:-)

Ohhhh...så härligt att få sina lustar tillfredsställda på ett sådant förträffligt, svettigt, roligt, galet sätt...Och att dessutom få förmånen att träffa så många spännande människor som liksom är lika tokiga och glada!

Och som grädde på moset en Zumba Fitness-instruktör som bjuder oerhört på sig själv!

Ja, nog haglar superlativen tätt när det kommer till Zumba Fitness, haha.

Att ingen kom på detta härliga sätt att träna för typ 20 år sedan...haha...!

Just nu känner jag hur endorfinerna fortfarande leker tafatt i min kropp...det liksom bubblar och jag vill så gärna dela med mig av allt detta lyckliga...

Jag har nog förvandlats till ett tvättäkta Lyckotroll, självklart med rosa hår och rosa kläder...kan man ens ha någon annan färg eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar