Summa sidvisningar

söndag 9 januari 2011

Pulkarace!

Att det är såååå kul med snö!
Ikväll har vi haft Pulkarace...både vuxna & barn....soooo najs!
Snön fullkomligt vräkte ned...hehe...då blir det tung-åkt och tung-sprunget :-)


Alla åkte som galningar, ung som äldre (ja, typ medelålders då...), ja vi åkte allihop...till och med jag som har skidåknings- och pulkaförbud!
Men jag kunde liksom inte motstå...det var så otroligt frestande så jag jag bara var tvungen att kasta mig ut för backen...
...som den finska attacken!
Och snart blev det dags för grillkorv med bröd, serverat med varm choklad, toppad med vispgrädde så klart - smaskens!
Vissa av oss lyxade till det lite extra...Med en härligt värmande och stärkande Lumumba!

Aningens trött i kroppen, men dock lycklig, efter denna härliga Lördag ska det bli riktigt skönt att krypa ned i sängen och invänta herr JB...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar