Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Rosa eller silver...?

I just loooooove rosa, det är verkligen min favoritfärg...!
Jobbkläder i rosa, träningskläder apselut i rosa, rosa klocka...:-)


Nu är jag i valet och kvalet om jag ska slå till på en kamera, i rosa eller i silver?
Kanske till och med skulle slå till på en sådan här, haha...


Dock antar jag att det kanske inte enbart är jag som kommer att använda denna nya kamera...tanken är att både maken och yngsta sonen ska kunna ta lite kort också så klart!

Frågan är om rosa blir bra då? Eller, ja, rosa är alltid populär - hos mig, men frågan är hur populär jag blir om jag väljer den rosa före den silverfärgade?

Känner mig lite som den där stackars åsnan...

Tror jag får sova på saken helt enkelt och kanske sammankalla till ett lite frukost-familje-råd...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar