Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Om att snöa in på saker & ting...

Jag tror minsann jag är en tvättäkta "Periodare"...haha!

Just nu är det vitkål...


...vitkål med strimlad apelsin & äpple...jissesamalia vad gott det är och smaska på!

Jag gör en stoooor laddning och så har jag det till varje måltid, så ofta jag kan...!

Men jag har ju så klart inte bara en last jag snöat in på...hehe...vad mer kan det vara...?

Jooooo, Zumba Fitness så klart...fast där är jag å andra sidan ingen "Periodare" direkt...har kört på nu i ett år och jag har bara en sak att säga...
...Jag älskar Zumba Fitness!

Ja, jag gillar ju i och för sig alla möjliga träningsformer men Zumban är nog min största "last"...!
Jag kan nästan se det framför mig...hur jag, Maria 92 år, bor på "hemmet" och tvingar alla tanter & gubbar att rulla höfter & skaka rumpa!


Det är skönt med "laster" - då känner jag att jag lever Livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar