Summa sidvisningar

onsdag 5 januari 2011

Jag lär mig hela tiden...!

Det är sååååå häftigt att lära sig nya saker hela tiden, både vanliga grejer, "saker-saker" och saker om sig själv...om sin egen förmåga och vad jag faktiskt kan...Det är härligt!

Från början när jag började med styrketräning så var jag så otroligt o-stark i armarna och orkade inte särskilt mycket men nu växer jag liksom för varje träningstillfälle...och då menar jag att jag växer i både muskler och i sinnet, rent mentalt...
...superhäftigt!

Till hjälp har jag ju min PT-häxa, haha, och hon sporrar, driver på, peppar och får mig att göra de mest besynnerliga saker!

Men det viktigaste av allt - att träna ger mig så otroligt mycket energi och jag mår riktigt bra, både under passet (även om jag grymtar & stönar) och efter passet...:-)


Snart är det dags för lite mellis - behöver fylla på depåerna inför kvällens Mördar-, nej jag menar Corepass...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar