Summa sidvisningar

måndag 24 januari 2011

Härmed lovar jag...

...Ärligt och Sanningsenligt...att jag ska ha en VILODAG imorgon tisdag den 25 Januari...:-)


Japp, skojar verkligen inte...Har haft lite känningar, lite onda känningar i vänster knä, ljumske, höft typ...och det vill inte riktigt ge med sig heller...!

Har en teori om vad som spökar...måste dra det med min underbara PT på Onsdag! Sååå, det blir apselut vilodag imorrn, så att jag är redo på Onsdag, för nya utmaningar!

Jaaa, på Onsdag får vi äntligen träna tillsammans, eller ja, träna tillsammans  är väl en sanning med modifikation, haha!
Jag tränar och hon peppar, driver på, hejar på...och det värsta (eller bästa?) är att jag gör precis som hon säger...!
Jag har liksom överlämnat mig helt i hennes våld :-)


Men tänk så tokbra jag mår efter jag träffat min PT Angelica - jag känner mig liksom upprymd, liksom som om jag skulle kunna åstadkomma precis vad som helst...
Hög på Glädje - det är finfint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar