Summa sidvisningar

söndag 16 januari 2011

Undrar när jag kommer sluta vara hungrig idag...?

Vilken härlig Söndag jag haft - på alla sätt och vis - jag är Tacksam!

Först en underbar frukost tillsammans med min underbara familj och sedan var det dags att byta om och ladda för dansdag på Dansverkstan!
Maken var snäll och stannade hemma och fixade med tvätt och dammsugning...Jodå, han skulle träna senare ikväll, så helt synd om honom var det inte...:-)

Taggad till max inledde jag med ett underbart galet och svettigt Zumba Fitnesspass i 45 minuter - mäktigt svettigt typ överallt...:-)

Sedan rullade dagen på, med lite vattenpaus och Smoothiepaus mellan varven, med...
...Disco, Street, Dancehall, Mixit 30+...!
Helt fast i Zumbaträsket var jag sedan liksom bara "tvungen" att toppa med ytterligare ett Zumba Fitnesspass...som en härlig avslutning på en fantastisk dag!

Nu har jag ätit kvällsmat och lite frukt till efterrätt men det känns liksom som om någonting fattas i kroppen...?

Tänker koka mig en kopp grönt te och andas lite...och tänka ut något mer att äta...hmm, det vore ju himla smaskens med våfflor och vispgrädde...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar