Summa sidvisningar

tisdag 25 januari 2011

Kan man ta med sig två?

Inspirationsresan närmar sig med stormsteg...!

Kan knappt förstå att på söndag vid denna tiden sitter jag på ett flygplan på väg till härliga Playitas i Fuerteventura...
...till värme & sol, till träning & träningsvärk, till inspiration & glädje!
Det enda "molnet på min himmel" just nu är frågan hur mycket träningskläder jag ska packa ned...!
Ska jag byta mellan varje pass...? Näää det finns inte på världskartan!
Låt oss säga att jag kommer att gå på ca fyra (4!) pass varje dag, vilket i så fall skulle innebära...
...t ju g o å t t a  ( 2 8 ! ! ! )  o m b y t e n !
Tillåt mig småle...eller till och med...moahahahahahaha!

Dock anar jag att det kommer att gå åt en hel del...inte bara p g a att jag kommer svettas på själva träningspassen - det är ju faktiskt v a r m t också!

Men nog sjutton skulle jag - egentligen - behöva minst två (2) resväskor...haha!


Hmmm, får nog lov att se över min packlista och omvärdera saker & ting en aning, eller vad tror ni?

Önskegrej inför resan då?
Jaaaaa, en ny härlig liten necessär hade varit najs...:-)

Visst är den tjusig? Inte så praktisk kanske men himla behaglig att vila ögonen på, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar