Summa sidvisningar

tisdag 18 januari 2011

De é nåt mysko....

...där jag bor...tralalalalalalalej, som Anita Lindblom sjöng :-)
Eller i min kropp i alla fall...! Fast man kan ju säga att det är där jag bor, för var skulle jag bo om inte i min egen kropp liksom?

Ja, nu blev det tokfilosofiskt, eller hur...:-)

Men det är ganska härligt att bli så där lite djup emellanåt, tror det till och med är nyttigt att stanna upp lite i tillvaron och liksom lägga pannan i lite halvdjupa veck och låta hjärnan gå lite i spinn...
...men inte för ofta, tack!
Det räcker med någon enstaka sömnlös natt...risken är nog annars att det blir totalt överslag och så kommer vitrockarna springandes, haha!

Jag blir lite så här konstig efter att inte ha sovit på en hel natt.
Vet inte riktigt varför det blir så här emellan varven men påfrestande är det, det kan jag lova.

Troligtvis är det väl både kroppen & knoppen som försöker säga mig något, men jag har inte riktigt kommit på vad.

Känner mig aningen stressad över att det blir så här men samtidigt vill jag inte jaga upp mig för mycket heller för då blir det en stressfaktor i sig...


Min stubin har en tendens att bli sabla kort efter en sådan här natt...och vem vet, det kanske blir fler?

Av hänsyn till min omgivning kanske jag skulle införskaffa några lagom informativa knappar...just in case :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar