Summa sidvisningar

lördag 22 januari 2011

Utmaning...

Tänk att så fort jag sätter min fot innanför dörrarna till gymmet så infinner sig den där härliga känslan i kroppen, den där ruskigt härliga känslan av iver att...
...här ska jobbas hårt och svetten ska spruta...!

Och av någon outgrundlig anledning så försöker jag hela tiden utmana mig själv, att pressa mig lite till :-)

Särskilt detta med dips - här känner jag verkligen att jag har massor att ge men att jag också behöver jobba på både teknik och styrka!
Så vad gör jag? Joooo, jag drar fram en extra bänk och slänger upp benen på den och kör på som en tok...nästan så att det blir som med Angelica sist...haha...
...då jag ramlade av bänken då mjölksyran slog till!
Men inte blev jag avskräckt - snarare tvärtom, haha!


När man sedan har duschat, unnat sig en stund i bastun, så infinner sig en annan typ av härlig känsla i kroppen...en härlig känsla av att vara tillfreds, att vara riktigt nöjd med sig själv, att känna att man har en kropp som gillar att "motioneras" - kan det bli bättre?

Nu ska det bli gott med en härlig Kantarell-toast och en kopp te...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar