Summa sidvisningar

onsdag 26 januari 2011

Äntligen...!

Att det kunde vara sååååååå jobbigt med V I L O D A G . . . !
 

Och då tog jag bara E N enda liten futtig sådan...:-)
Å andra sidan...med tanke på hur jobbigt det kändes så var det nog hög tid att jag höll vad jag sagt!

För det har jag lärt mig, att om man tränar så pass hårt som jag gör så måste kroppen få en chans att återhämta sig, d v s kroppen behöver en riktig vila för att kunna bygga lite muskler också!

Och lite nytta gjorde denna vilodag - faktiskt, på riktigt!

Jag känner inte alls av det onda knät idag och kroppen känns inte lika sliten heller.

Tvärtom - jag känner mig harmonisk och redo för styrkepass med bästa Angelica!


Armar uppåt sträck, eller hur?

1 kommentar:

  1. Du är så duktig..:) Om jag ändå hade hälften av din energi...:)

    SvaraRadera