Summa sidvisningar

måndag 10 januari 2011

Latino på bräda...

Efter att ha jobbat hela dagen i Kista samt tillbringat typ tre timmar i bilen så kände jag mig lagom mör och trött i kroppen när jag klev in på gymmet...:-)
Var nästan på väg att "ljuga ihop" något inför maken för att slippa undan...det vore ju så skönt att slänga sig raklång i soffan...haha!

Men min karaktär visade sig vara starkare än jag trodde - efter att jag bytt om och fått på mig träningskläder så var det som att den där trötta, slitna Maria hade dragit sin kos...!

Fett najs att ösa på ordentligt på cross-trainern och så lite styrketräning innan det var dags för stepup-pass med bästa Angelica - jisses, det var nog typ 15 år sedan sist...haha...men det ordnar sig nog tänkte jag...!
Och visst blev det bra, riktigt bra - det var hur kul som helst och jag lyckades till och med lära mig att man kan köra lite street under detta pass...och ännu skojigare...lite latino, upp & ner på plankan och iväg från plankan...
...sooooo najs!
Nu känner jag mig så där härligt mjuk och skön i kroppen men tror jag ska träna lite till...på avslappning...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar