Summa sidvisningar

tisdag 11 januari 2011

Rapandes hela dagarna...

Sedan jag genomgick diskbråcksoperationen i nacken har jag dragits med en sabla otrevlig och framför allt jobbig biverkning, eller komplikation...
Jag rapar som en tok!
Vissa dagar är det värre än värst...jag kan rapa uppemot 378 gånger känns det som...bara luft, luft, luft så klart, men ändå...!

Känns ju inte helt hundra fräscht när maken vill pussas lite i soffan och jag kläcker ur mig:
"Inte nu, akta dig, jag måste rapa...!"
Eller när man sitter på kontoret på jobbet och känner hur det blir trängre och trängre i halsen och det liksom bildas som ett tryck över halsen...
...måste raaaaapaaaaaaaaa!

Nåja, hellre rapa än fisa på jobbet, det kan jag lova...haha! Fatta själv att känna sig lite som Pumba i Lejonkungen...

Nu ska jag krypa ned bredvid älsklingen och hoppas på att han ligger kvar även om det slinker ur en och annan r a p under natten...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar