Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Spännande...!

Hmmm...

Idag blir en spännande och intressant dag - på fler än ett sätt.

Ett sätt är att se hur det känns i kroppen efter att ha kört dubbla träningspass igår och idag låta kroppen vila.

För många är det säkert inget konstigt men för mig är det helt nytt och absolut av stor vikt. Annars har jag en stark känsla av att de där snygga slanka musklerna kommer att lysa med sin frånvaro och det vore ju synd.

Oj, det där lät förstås himla seriöst och gravallvarligt...kanske inte riktigt likt mig då, men även jag måste få testa mina gränser :-)

Återstår att se om maken står ut med mig senare ikväll, haha!
Jag vet av erfarenhet att jag kan bli ganska odräglig om jag inte fått tillfälle att röra på mig som jag är van vid...hehe...
Jag ska dock göra ett ärligt försök att uppföra mig "vuxet" och moget men lämnar då rakt inga garantier, haha!
Jag gillar ju egentligen inte att vara vuxen, ordet "vuxen" är liksom nästan synonymt med ett svärord, typ...
Finns det fler saker idag som kan bli spännande då?

Japp!

1 kommentar:

  1. man kan ju röra på sig utan att träna, vi kan ju alltid hitta på något gemensamt ;-)

    SvaraRadera