Summa sidvisningar

söndag 27 februari 2011

Äggrap!

Eftersom jag hade lånat ut min hjärna idag (det är ju söndag...) så glömde jag mitt träningsschema hemma...ahhhhh!
Och eftersom jag inte kom ihåg hur min kära PT hade lagt upp mina nya pass så körde jag helt enkelt på med det gamla PLUS lite (av det jag kom ihåg) av de nya övningarna, hehe - här ska slitas!
När det således var dags för konditions-/ fettförbränningsdelen, på Crosstrainern kände jag hur energin liksom hade dalat...långt ned i skorna...hu!
Ut snabbt i omklädningsrummet och rotade fram min matsäck, haha, och tryckte i mig ett mumsigt kokt ägg och sköljde ned med energidryck, och så ut till Crosstrainern igen - YES!
Efter sex minuter kommer den...
Den kommer liksom smygandes upp ur halsen, från magen...

"Buuuurrrp"
Ooops! Det stinker...ruttet typ...kan det vara ägget?
Tur det inte var så många på plats i gymmet...men nog sjutton såg det ut som om några rynkade på näsan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar