Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Blir man vacker av att sova?

Nja, det tål väl säkert att disktutera :-)

Dock är jag tämligen övertygad om att kroppen får en väsentligt mycket vackrare och friskare insida av god sömn och är insidan i bra skick så klarar sig nog utsidan ganska bra också!

Det behöver inte vara massor med sömn...en del behöver lite mindre och andra behöver lite mer - vi är ju alla individer och har olika behov.

Jag känner en galen härlig tjej som kan klara sig på tio (10!) minuter på en spikmatta och ändå se glad och lycklig ut :-)

Själv tillhör jag nog kategorin som behöver l i t e mer, haha, annars är risken överhängande att jag ser ut som en skräcködla utanpå...ja, det inre ska vi inte ens föreställa oss...!


Hur som helst...sömn behöver vi alla!
Jag ska göra mitt bästa nu för att få några sköna timmar så jag är riktigt pigg till morgondagens äventyr...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar