Summa sidvisningar

onsdag 16 februari 2011

Pratar soptunnor?

"Mannen som kan tala med hästar"
"Dansar med vargar"
"Kan grisar flyga?"
Hmmm...konstiga grejer händer här...!

Eller är det jag som är konstig?

Kom på mig själv idag, när jag kom hem från träningen och skulle till och dra in soptunnorna efter veckans sophämtning, med att prata med soptunnorna...!
Ja, på riktigt, på allvar...jag inte med er skämta aprilo :-)
"Jaha, då drar vi in er igen på tomten, komsikomsi lilla bruna och lilla gröna, hej å hå, hjälp till lite nu då!" och så drog jag in dem där de ska stå...!

Sedan muttrade jag hela vägen in i huset om just hur jag beter mig, haha!

Nu är inte detta något unikt för mig.
Jag har tagit för vana att prata med kundvagnen när jag går på ICA Maxi och storhandlar, eller när jag strosar på stan under en shoppingrunda...det är inte alls ovanligt att jag flera gånger kommer på mig själv med att prata med kläderna, samtidigt som jag liksom drar med fingrarna över dem...haha!
Nu ska man inte skämta om de så kallade bokstavskombinationerna, d v s ADHD, Aspberger etc...men ibland undrar jag...:-)


Men oavsett vad jag skulle kunna tänkas ha för "diagnos" så är jag himla lycklig och om det är någon som tycker jag är knasig så brukar jag säga "Tack".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar