Summa sidvisningar

söndag 13 februari 2011

Full sprutt....!

Sådärja, nu är kroppen fulltankad igen!


Efter en himla skön natt med tio (10!) timmars sömn...maken påstår dessutom att jag låg på rygg med munnen på vid gavel och snarkade....känner jag mig tämligen utvilad och redo för Söndagens utmaningar!

Normalt sett brukar jag säga att man ska helga V i l o d a g e n men idag behöver min ömmande kropp röra på sig lite lagom lätt.
Det är liksom ett måste för att pumpa ur en del slagg ur mina stackars muskler, haha!


Nädå, det är inget synd om mig - det är i allra högsta grad självförvållat - men roligt var det och jag kommer till 120% göra om det igen!


Nu är det dags att svira om till träningskläder - idag igen - och dansa HipHop och Disco....Oh Yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar