Summa sidvisningar

onsdag 23 februari 2011

Nu fick jag så jag teg - igen!

Tänk så det kan gå när man önskar något...!
Dagens önskning blev till flera önskningar kan man säga och alla hade de med dagens PT-träff att göra!

Numero 1: Jag vill träna så jag blir till en blöt fläck på golvet...
Numero 2: Jag vill utöka mitt styrketränande med ytterligare ett pass i veckan...
Numero 3: Jag vill skratta...
Numero 4: Jag vill visa Angelica hur stark jag blivit... 
 Numero 5: Jag vill vakna med fet träningsvärk imorrn bitti...
Och vet ni, de fyra översta önskningarna blev uppfyllda - med råge kan jag lova!

När jag skulle köra sista setet med armhävningar där jag har benen på en pilatesboll så tog det liksom stopp i armarna - jag kom inte upp igen...haha!
Stackars Angelica kastade sig ned och försökte liksom hjälpa mig upp underifrån...ahhhhh...!
Men näe, jag vek liksom ihop kroppen och hängde som en övermogen blöt banan och kunde inte sluta skratta :-)

Och det roligaste här är ju då att jag ser hur jag roar andra på gymmet - tänk så härligt att kunna dela med siga va´?

Återstår att se om önskning Numero 5 kommer att slå in :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar