Summa sidvisningar

torsdag 24 februari 2011

En vanlig dag på gymmet?

Haha, det finns inget som heter "En vanlig dag på gymmet", varken i min värld eller i Angelicas (min PT!) värld!
Det skulle dessutom kännas ganska trist att vara vanlig eller normal :-)
Hur som helst, gårdagens PT-tränings-träff med kära underbara "otäcka" inspirerande Angelica, blev verkligen något utöver det vanliga och (vårt) normala, även för att vara "oss"...kolla själva!
Då jag inte riktigt får till "rätt" rörelse i sittande rodd-maskinen så byggde Angelica resolut en egen "maskin" åt mig och då vi båda gillar funktionell träning så fick vi ju in bålstabilitet här också...man måste ju liksom ha järnkoll på sin mage för att kunna sitta still och även hålla sig kvar på bollen, haha!
Och ja, träningsvärken infann sig mycket riktigt, precis som jag önskade :-)

Jisses, idag känner jag mig xtra stark!
Hur ska det gå...? Jag har ju vilodag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar