Summa sidvisningar

fredag 11 februari 2011

Insnöad...?

Insnöade är vi idag i Skultuna!


Ja, mer än vanligt alltså :-)
Snöovädret drog in under gårdagen och sedan dess har det liksom inte visat några som helst tendenser till att vilja lugna ned sig, att avta lite, att sluta typ...!
Tvärtom, det blåser till och med i sidled!

Vad gör man då en dag som denna, då Zumba-begäret, Zumba-kliet, Zumbabstinensen har växt sig starkare och starkare sedan onsdags kväll, då jag i alla fall för en kort stund fick mina "lustar" tillfredsställda?
Jag "måste" (ja, jag vet, jag måste inget...jag VILL...) nog bejaka mina lustar och samtidigt trotsa vädergudarna och ge mig ut och hålla hårt i ratten...!
Annars är risken stor att jag kommer bli helt odräglig till kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar