Summa sidvisningar

måndag 28 februari 2011

Energipåfyllning - jatack!

Hela dagen har min energinivå varit låg...låg...låg...och det har inte varit helt lätt att koncentrera sig eller fokusera ordentligt. Och det mest enerverande är att jag innerst inne vet vad det beror på men jag vet inte riktigt hur jag ska komma ur det och framåt...!
Men, jag hade redan från början idag bestämt mig för att träna ikväll och jag vet av erfarenhet att det känns bättre efter ett träningspass, så det var bara att svida om till träningskläder - and off to the Gym!
Och baske mig, när jag kliver in på gymmet och på Bodypump-passet så känner jag i hela kroppen hur det liksom vänder, en fantastisk känsla!
Att få ge kroppen en redig omgång, i glada likasinnade människors lag, slår det mesta!
Efter att ha meckat lite med skivstång och lösa vikter är jag redo - redo att lyfta typ! Jisses vad stark jag känner mig idag!
Mot slutet när mina biceps får sig en fet omgång är jag nära att se stjärnor, så jobbigt är det, och det känns på något galet sätt underbart!

Hur toppar man detta då? Jo, jag kände mig extra wild & crazy och bestämde mig för att ge järnet även på nästa pass - ett salsa-inspirerat step-up pass med bästa Angelica så klart!

Efter en sådan här härlig kväll så känner jag mig galet lycklig och tacksam...jag menar, vem behöver lyckopiller :-)?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar