Summa sidvisningar

måndag 21 februari 2011

Åttor hit & åttor dit!

Jisses vilken natt!

Nu lät ju det där himla spännande och kanske till och med lite "kinky", haha!
Nu var det inte mer spännande än att jag gick och lade mig alldeles på tok för sent, lägg därtill att jag hade svårt att somna, addera svettiga drömmar om åttor hit och åttor dit...toppa med att jag vaknade halvfyra och kunde inte somna om - ja, då blir det: 

"Jisses, vilken natt!"


Vad är då detta med åttor hit & dit?


Jo, när man dansar så gäller det liksom att kunna räkna in sig på låten och sedan att kunna hålla takten och hålla rätt på alla olika steg & rörelser, så då räknar man detta i åtta takter (eller nåt?)...lite som i Flashdance, haha!
"...five, six, seven, eight...!"


Så höll vi på under gårdagens Mixit 30+ pass på Dansverkstan när vi skulle dansa först disco och sedan reggaeton, hehe!
Som grädde på moset tycker vår roliga dansinstruktör att vi även ska se lite sexy ut när vi dansar reggaeton....moahahahahahahaha...hur nu det skulle vara möjligt när jag har fullt upp med att räkna, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar