Summa sidvisningar

torsdag 17 februari 2011

Att det ska vara så svårt?

Att det ska behöva vara så svårt att genomföra en riktig vilodag från träning?!

Torsdagar ÄR min fasta vilodag och så är det, därmed b a s t a !

Men lik förbenat springer jag omkring här hemma och pratar för mig själv, eller om det är med träningskläderna till och med (det är ju inte ens ovanligt...), och försöker hitta på ursäkter för mig själv om varför jag visst kan ta ett träningspass idag också...!


Men hallååååå...har inget av det PT-Angelica sagt fastnat...?!

Nu har jag hunnit med att säga till Samuel att jag ska ut och gå, ta på mig Stefans underställ (14 nummer för stort!), ta av mig hela munderingen, prata med träningsskorna i tvättstugan...mutter, mutter...ta på mig vanliga kläder gånger två...och bestämt mig - igen!

V I L O D A G E N ska helgas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar