Summa sidvisningar

söndag 20 februari 2011

Sköna söndag eller?

Helga Vilodagen...eller?

Näe, jag helgar Söndagen och gör det jag vill göra, det som känns bäst för mig, och för min familj så klart :-)

Vill jag ligga kvar & goseligosa halva dagen - så gör jag det!
Vill jag strosa omkring i pyjamas hela dagen - så gör jag det!
Vill jag dra fram som en virvelvind och storstäda huset - så gör jag det!

Määäähh!

Det gör jag ju aldrig annars så varför skulle jag vilja göra det en Söndag?

Tok heller!
Näe, jag helgar Söndagen med en svettig danslektion i Disco & Reggeaton hos bästa Linda på Dansverkstan för att sedan dra vidare till Eskilstuna och heja på sonen och hans handbollslag under tre (3!) matcher - puh, det var svettigt värre kan jag lova!
Avrundar fint med JAMDansverkstan - ett helt galet crazy danspass med Ale som DJ...hela kitet liksom, med discokulor och blingbling!


Japp, en helt vanlig dag i mitt liv kan man säga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar