Summa sidvisningar

lördag 26 februari 2011

Kärlek!

Känner en enorm tacksamhet och ödmjukhet och stor k ä r l e k !

Vi har firat vår Samuel idag på hans 10-årsdag , från tidigt imorse till nu, klockan 22:46 - pip.

Och vilken dag!

Härliga leenden och glada rop över fina presenter!
Mitt på dagen intog han dock sängläge, lite lätt febervarm och i två (2!) timmar låg han så och lyssnade på radio...Undrar om han ska till och bli sjuk tänkte både jag och pappan?
Men nejdå, en kvart innan kalajsgästerna skulle plinga på dörren, så hoppar han in i duschen, fräschar till sig och byter till nya kläder, det blev favvotröjan för dagen :-)
Sedan dess har det gått i ett kan man säga...!
Kramar & pussar, en massa bus & tokigheter, bullar, kakor, tårta, coca-cola och så lite kvällsmat till slut, tillsammans med min lillebror & familj, och så lite mer gottiga (o)nyttigheter.

Är inte det k ä r l e k...så vet inte jag...
Känner k ä r l e k till min fina familj och till fina vänner...
Känner mig ä l s k a d av min familj och av mina fina vänner...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar