Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Shake, shake...

Idag är den Stora Dagen!

Jepp, jag ska ge mig in i Herbalife-världen!
Inte för att tappa vikt, det har jag redan gjort :-)

Däremot ska jag försöka få i mig lite mer näring helt enkelt.
Sedan jag började styrketräna i november förra året har jag blivit mer & mer hungrig och känner mig liksom inte helt tillfredsställd på kvällarna, samtidig som jag inte får i mig större portioner under dagen.

Det händer mer än ofta att jag öppnar kylskåpsdörren och står och pratar för mig själv...eller med maten...
...vilket tyvärr alltför ofta slutar med att jag tar ett par mackor.

I n t e  h e l t  o p t i m a l t!

Jag vill ju forma och tajta till min kropp, särskilt med tanke på alla kilon jag gjort mig av med.
Fatta fett med överskottshud som gärna vill flyta ut över jeanskanten, haha!
Volanger kallas det och de kan jag gärna vara utan!

Så, från och med idag är det Herbalife som är grejen, ja, ovanpå min vanliga mat alltså :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar