Summa sidvisningar

tisdag 15 februari 2011

Mjäll....nu igen...?

Hmmm, vintern verkar ha bestämt sig för att så mycket det bara är möjligt bita sig fast...brrrr!

Inte nog med att det är sååå bitigt kallt - nu snöar det (igen!) också!


Samtidigt så kan jag ju inte låta bli att tycka att det är himla vackert också :-)
När snöflingorna, lätta som bomullstussar, singlar ned från skyn...Och när man sträcker ut tungan så landar de så lätt och liksom bara löses upp...:-)

Men jag undrar...vem är det egentligen som sitter däruppe bland molnen och ser till att dessa bomullstussar singlar ned på oss?

Är det Gud som glömt använda Head & Shoulders shampoo, nu igen typ?
Jag tänker i alla fall inte låta mig irriteras på snön som faller, eller om det är mjäll från Högre Makter, jag tänker ta tillvara på Dagen, ta till vara på vad den kan ge mig och, som min kära PT skulle sagt...

"Go with the flow!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar