Summa sidvisningar

måndag 7 februari 2011

1500 minuter träning på sex dagar...!

Vilken vecka!


En helt galet underbart tuff & svettig, inspirerande, lärorik, fartfylld, skrattig vecka har jag haft, det kan ni hoppa opp å sätta er på!
Senaste veckan har tillbringats på Playitas, på Fuerteventura, till större delen iklädd träningskläder :-)

Core Training (level 1,2,3), Dance Aerobics, Pilates, Dance, Boot Camp, Bergsvandring, Gym...ja jisses, denna lista kan ju göras hur lång som helst...

Som grädde på moset har all träning skett utomhus, i den härliga solen!
Det mest utmärkande för mig har nog varit att upptäcka hur mycket jag faktiskt kan & klarar av, vilken otrolig kapacitet jag har, inom mig, som jag lyckades plocka fram, dels rent fysiskt men också mentalt.

Jag känner mig otroligt stark, nästan lika stark som Pippi typ!

Men, åter till vardagen igen och det som ligger närmast just nu är att försöka bringa ordning i träningskläderkaoset, det har ju gått åt en hel del träningskläder vill jag lova, särskilt då strumpor, haha!

1 kommentar:

  1. Ja, herregud vilken vecka (o. det här kom man på först senare ;-)
    Kanonbra jobbat hursomhelst Maria - det får man göra om igen!
    Kram
    /Anders

    SvaraRadera