Summa sidvisningar

onsdag 9 februari 2011

Dubbelt upp!

Dags för nya utmaningar - Yes!

Idag har jag tränat styrkepass & kondition på morgonen och sedan till kvällen körde jag på med ett riktigt najs Zumba Fitness-pass...!


Nu har kroppen fått vad den tål - hoppas jag - och jag kommer bli grymt besviken om jag inte vaknar med träningsvärk imorrn bitti, hehe!


Detta är min nya träningsstrategi!
Två pass på samma dag och därefter följer en riktig vilodag. Tanken är att kroppen ska få bli riktigt slut och utpumpad för att därefter få ordentligt med vila.

Varför gör jag då på detta vis? Ja, förutom att jag kanske är lite lagom knäpp så där då?
Jo, jag har lite svårt att vila mellan mina träningspass, vilket leder till att min kropp aldrig får en chans att bygga upp sig igen, och det är ju inget vidare om jag ska kunna få till lite härliga muskler, haha!

Sååå, nu följer en skön (?) vilodag med Torsdagen, för att sedan gå över till Fredag då jag kör ett pass...jisses, hur ska detta gå :-)?



See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar