Summa sidvisningar

fredag 18 februari 2011

Lustgas...mmm!

Nuså, är tanden väck plus att min snälla tandläkare passade på att byta ut en amalgamfyllning i en annan tand, när vi ändå höll på liksom!

Summa summarum är att allt, trots min rädsla, har gått bra.

Men jag tror baske mig att jag tömde deras tank med lustgas, haha, jag drog lååånga djuuupa andetag och kände hur benen blev lite pirriga och ländryggen slappnade av mer och mer...till slut kändes det som om jag hade bomull i öronen!


Lagom till jag fick lite fealing av en lättare fylla så kom hon med en hutt med lite lugnande medel - smaskens - jag svepte den glatt!

Och vad kan jag säga? Resten är historia...!


Tur man inte är kille, då kunde det gått så här, haha!

Klockan är nu snart 14 och jag har inte ätit sedan igår...kurrkurrkurr!
Ska försöka klunka i mig lite nyponsoppa så det slutar mullra i magen :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar