Summa sidvisningar

fredag 25 februari 2011

Me like gummi!

Hade ju egentligen vilodag idag...!
Men jisses vilket humör jag har varit på heeeela dagen...det har liksom "sprittit" i hela kroppen och jag har varit tokrastlös!
Såååå....
Jag bestämde mig för att zumba loss ordentligt, på bästa Dansverkstan förstås och det visade sig vara ett riktigt lyckokast!
Vi fick mosa på ordentligt med gummiband emellan salsa & cumbia, cha cha & reggaeton, så då fick kroppen sig en redig omgång med styrketräning också!
Ett tag trodde jag nog vår "fröken" både hade käkat taggtråd till lunch och stoppat i sig något roligt färgat piller, haha!
Liggandes på rygg, utförandes sådana härliga rumplyft...
...går hon omkring och vrålar "å upp, ned, upp, ned, upp, ned....!"
"Ihop med benen, å upp, ned, upp, ned....!"

Nu är i min kropp (ja, knoppen också!) i alla fall helnöjd - kommer svida svinskönt med träningsvärk imorrn, garanterat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar