Summa sidvisningar

lördag 15 december 2012

Tjong.

Snart tänker jag krypa till kojs och liksom dö lite.
En smula. 

Men först....

Har faktiskt haft lite blogg-abstinens.

Fredagen bara försvann i ett nafs.

Tjong, fjong - ping pong.

Skrev på för Adecco - tjoho - åkte med sonen till läkaren - inte så tjoho.
Vidare hem och fixa till sig lite för att dra på inflyttningskalajs hemma hos min Bettan - woop woop!

Slocknade som en gris när jag kom hem.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Lördagsfrulle intagen. 
Alvedon som grädde på moset.
Fixa - röja - dona - bli lite osams - bli sams - pussas.

Hoppla - å där kom gästerna!
Idag har vi firat sonen som fyllt 20 - yeaaay!
Och jag tycker det är så himla kul att fixa med kalajs och så - och det är supertrevligt med alla härliga gäster - men Gott Im Himmel vad skönt det är när de åker hem.

Haha, jaaaa, jag vet - man får inte säga så - men det gör jag ändå.
Och jag kommer bjuda på kalajs många gånger till. Och igen. Och igen.

Som ordspråket lyder:

"Tack för kaffe & gott brö - kyss mig i arslet & adjö"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar