Summa sidvisningar

tisdag 18 december 2012

Det närmar sig slutet.

Snart är år 2012 till ända.

Det har varit ett - minst sagt - omtumlande år.

Mycket positiva upplevelser, en del mindre positiva sådana, en del WOW.

Studier, sjukdom i familjen - på fler än ett sätt, avverka tid på Arbetsförnedringen, härliga vovve-walks, skön & tuff styrketräning, en del träningsskador, energifylld Zumba, skojiga äventyr med familj & vänner.

Och mycket, mycket mer så klart.

På slutet här har det hänt lite extra många saker men det är framför allt en sak som är mest framträdande:
Jag har fått jobb - hurra!

Sedan har vi min träning.
Jag står lite i valet & kvalet kan man säga.
Hur ska jag ta min utveckling vidare?
Hur ska jag nå mina mål - ja, målen finns, om än aningens luddiga för tillfället.
Träningsställe?
PT?

Men visst, det är ändå rätt så delikata problem så jag hyser inga tvivel att jag inte ska lyckas.

Känns som att 2013 kommer bli minst lika spännande!

1 kommentar:

  1. 2013 kommer bli ett superspännande år för dig med nytt jobb, vovve-walks och utveckling av din träning.
    Du är så duktig! Kram på dig mamsen! :)

    SvaraRadera