Summa sidvisningar

lördag 29 december 2012

Epic mother.

I just love it.

Alltså, seriöst - jag älskar verkligen att träna - att träna riktigt hårt på gymmet.
På med schyssta snygga träningskläder, vattenflaskan i högsta hugg, på med gym-handskar - och sist, men absolut inte minst på något sätt.

Musik - music - musica muzikë müzik....helst på hög volym och med tung, skön bas.

Då går jag in i min egna lilla bubbla.
Lyfter, sliter, frustar...och juckar.

OMG!

Under mina 15 sekunders vila mellan djupa knäböj mot vägg/fitnessboll så lyssnar jag på musik - så klart - när en farbror kliver in genom dörren på gymmet och han tittar konstigt på mig men hälsar glatt.
För jag hälsar så klart glatt också - samtidigt som jag står och gör zumba-moves, juckar både bakåt & framåt, i takt till....


Det var förra gången på gymmet...idag höll jag på med raka marklyft och där pausar jag också emellan seten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar