Summa sidvisningar

torsdag 6 december 2012

Pånyttfödd.

Äntligen Torsdag och Zumba Toning!
Som jag längat. Suktat. Oh My God.

Ja, nu skulle detta såklart inte bli något "vanligt träningspass" för mig eftersom jag har opererat foten.
Inte hoppa & studsa.
Inte twista.
Inte svettas för mycket.

Men det gick ju bra.
Jag skötte mig fint.
Satt till och med på en stol emellanåt och hade fokus på armar och lite kickar.
De flesta rörelserna går utmärkt att göra utan att flänga iväg eller studsa som en tok - och ja, jag blev svettig...

Nu hade jag ju inte bara längtat efter själva träningen...det var ju det att få komma utanför hemmet, att få kramas med zumbakusinerna och så mamma Britt så klart.

Nu blir det vila resten av kvällen så klart - men det är helt ok :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar