Summa sidvisningar

fredag 21 december 2012

På recept.

Tänk om...
Tänk om någon hade gett mig ett recept på motion?
När jag var som tjockast.
När jag var sjukt otränad.
När jag var sjuk, sjuk, sjuk.

Hade det gjort skillnad?

Ärligt, jag vet inte.
Jag VILL tro att det skulle gjort skillnad.
Men det är vad jag tror idag.

Jag tror på konceptet - absolut!
Jag tror det kan förändra livet för många - om man är beredd på att göra den förändringen.
Om man är beredd på att det kommer bli tufft, inte minst från omgivningen.

"Men nog kan du väl unna dig det..?
"Men visst kan du ta ett glas vin..!"
"Guuud vad du blivit trist...!"

Så var det för mig.
Men.
Jag hade bestämt mig - det var nyckeln till success!

Men som sagt, jag tror på konceptet, det blir en tankeställare för många, a wake-up call, något att ta ställning till.

Och visst är motion, bra mat & en skön hälsa megamycket bättre än piller?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar