Summa sidvisningar

söndag 21 november 2010

Våga vägra Marabou...eller?

Just hemkommen från härliga Tällberg och Chokladweekend kan jag inte låta bli att fundera lite extra över vad vi bland annat fått lära oss under chokladprovningen...att Marabou är skräpchoklad...;-)
Nu är ju smaken som baken, delad...och dessutom får man tycka som man vill, men jag gillar fortfarande Marabou, trots att jag fått smaka på "riktig" kvalitétschoklad i helgen.
Att njuta av ett par bitar riktigt bra mörk choklad i goda vänners lag var riktigt toppen, och att dessutom få chansen att få veta lite mer om choklad var liksom grädde på moset!

Men jag kommer fortfarande ha Marabouskräpchoklad i mitt kylskåp; det är ju såååå gott ibland (eller för det mesta om jag ska vara helt ärlig..)
Vad gör ni en sådan här skön Söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar