Summa sidvisningar

torsdag 25 november 2010

Träningsvärk...

Kan lugnt konstatera att jag idag upptäckt en ny dimension av träningsvärk...
Eller ja, jag skulle nog till och med våga påstå att jag aldrig haft träningsvärk förrän nu...:-)

Tidigare har jag talat mig varm för vikten av vila och återhämtning och hur man gör det på bästa sätt.
Idag behöver jag vila, på ett eller annat sätt...
Ett av vilosätten var ju just att ligga på rygg och tomglo...och riktigt så drastisk har jag inte för avsikt att bli, men kroppen är nog i behov av en skön lagom rask promenad och så lite rehabträning för nacken, toppad med stretch & avslappning.
Vem vet, kanske till och med Spikmattan får vara med & leka idag?
För att få inspiration samt hitta sin favoritvila kan man ta en titt på hur kissemissar gör...De har en fantastisk förmåga att vila, oavsett tid & plats...
Hur vilar ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar