Summa sidvisningar

måndag 29 november 2010

Brrrr....men nu är jag varm igen!

Alltså, tänk vad bra det är med Zumba Fitness!

Att dansa Zumba är som att käka ett Kinderägg upphöjt till...
...ziljoner!
  • Man blir varm & svettig!
  • Man blir lycklig!
  • Man får bra kroppskontroll och kroppskännedom!
  • Man blir stark!
  • Man lär sig en massa danser!
  • Man får skratta gott!
  • Man får en snygg & smidig kropp!
  • Man lär känna nya människor!
....listan kan göras hur lång som helst...:-)

Min absolut största vinst, och också glädje med Zumban är att jag numera faktiskt mer än gärna tittar på mig själv i spegeln under dansen och det känns dessutom mer än ok!
Jag är tämligen övertygad om att just detta med speglarna har gjort att jag numera mycket bättre ser hur jag ska göra rörelserna bättre, större, tydligare och så vidare...!

Så, låt ropen skalla - mera Zumba åt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar