Summa sidvisningar

torsdag 25 november 2010

I just loooove shopping...

Julen närmar sig med stormsteg och jag både hör & ser hur hysterin börjar trappas upp...många av mina vänner får liksom ett smått jagat uttryck i ansiktet och blicken flackar...
"Måste ned på stan & hitta lite julklappar..."
Men inte jag...Jo, jag ska handla julklappar så klart, för det är nästan det bästa jag vet, att få klura lite på vad var och en ska få och sedan verkligen hitta just den "perfekta" julklappen.
Men jag åker INTE ned på stan och armbågas och slåss med folk & fä, nope!Jag beger mig mycket hellre ut på nätet och googlar, söker & söker igen efter de grejer jag vill köpa, i lugn & ro, utan press.
På det viset kan jag pressa priserna också och dessutom, som grädde på moset så brukar jag kunna hitta ännu mer inspiration och få bra idéer när jag liksom ändå är ute och letar.
Julefrid åt alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar