Summa sidvisningar

onsdag 24 november 2010

Kan man jogga i en planka?

Nyss hemkommen från gymmet och träningen med min PT Angelica så känner jag hur jag fullkomligt sprudlar av energi - herrejisses, jag skulle kunna lyfta en kamel i vardera hand...:-)
Trodde, fram till idag, att jag hade relativt bra koll på alla varianter av övningen
"Plankan"

....haha...idag har jag lärt mig att man kan jogga samtidigt...Jo, det är sant; man utför en joggingrörelse med knäna samtidigt som man står i en sabla snygg planka på bosun och det var helt underbart jobbigt...så där så blodsmaken kunde anas i munnen...:-)
För att inte tala om att man ro och se snygg ut ELLER så ror man explosivt och kommer mycket längre och vips, där var blodsmaken igen!
Lite mat & vila i form av "vanligt" arbete kommer att sitta fint nu och sedan är jag redo för resten av denna underbara Onsdag!
Må bäst!

1 kommentar: