Summa sidvisningar

lördag 27 november 2010

En PT på min axel...:-)

Idag var det dags att träna på egen hand igen, på gymmet, d v s utan min PT Angelica...
För mig är det en utmaning i sig, att ha förmågan att pressa sig lite extra, att orka de där sista repetitionerna, att locka fram den härliga blodsmaken i munnen...utan att Angelica står bakom och peppar & driver på.

Men hör & häpna - hon var ju med mig idag också...!
Hon hade parkerat sig på min ena axel, hoppandes & studsandes av iver att driva på...:-) Måste säga att hon är skicklig, haha!

Så det blev ett riktigt najs träningspass idag med kan jag lova - kände mig stark som en oxe

och jag riktigt längtar till nästa gång!

Efter en god & nyttig lunch, nästan med lite Karl-Alfredinslag
är jag redo för mer lördagsäventyr!
Vad står på er agenda idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar