Summa sidvisningar

torsdag 11 november 2010

Lite choklad kanske?

Precis som jag är övertygad om att motion kan, om än inte bota, i alla fall lindra smärta, är jag hundra procent säker på att choklad kan göra underverk mot förkylning, ja kanske i kombination med 227 pappersnäsdukar och en stor balja te förvisso...och, dessutom, icke att förakta, tankens kraft!
Tankens kraft är mäktig, nästan lika mäktig som svettfläckar på ryggen efter powerwalk...:-)
Hela dagen har jag intalat mig att jag inte alls är förkyld, jag är nog bara allergisk, mot...att städa typ, eller jobba kanske, eller så kanske jag blivit allergisk mot folk som bara gnäller och inte verkar vilja ta av sig offerkoftan...
Nåja, jag har hängt min offerkofta på en krok bland mina svettiga träningskläder, och istället kokat mig en kopp te som jag ska dricka i min favoritmugg och så har jag tagit fram några bitar av en gudomligt god choklad...så imorrn är jag nog botad, oavsett vad snorandet beror på...:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar