Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

Pensionärsvarning?

Solen skiner från en klarblå himmel och det gnistrar så där tokvackert ute!
Känns oerhört lockande med en rask promenad i detta vackra väder...men så tjuter varningsklockorna som tokiga....
"Broddar på, broddar på, broddar på!"
Men jag varken har några broddar att montera på skorna, ännu mindre vill jag ha några...Fatta pensionärsvarningen...!
Hmmm...
Å andra sidan, lovade jag för några år sedan att om jag började gå med stavar så skulle någon vara vänlig nog att skjuta mig innan förnedringen var ett faktum...och gissa vem som till och med har hunnit slita ut ett par...
Kanske bäst att låta Klokheten bestämma över Fåfängan?

1 kommentar:

  1. Ja visst är det pensionärsvarning på både stavar och broddar. Men tänk vad snygga vi blir! Eller du ÄR ju det redan!! Så vi får nog låta klokheten bestämma över fåfängan. Jag får också träna inne idag! What to do? Kram på dig.

    SvaraRadera