Summa sidvisningar

måndag 29 november 2010

Dags att sätta sig på skolbänken?

Åhhh...att det ska vara så svårt att vara vuxen, eller vad det nu kallas när man kommit upp i min ålder..:-)
Att inte veta vad man vill bli när man blir stor kan skapa tokförvirring emellan varven...
Däremot...
...Att veta vad jag brinner för...
...Att veta vad jag får energi ifrån...
...Att veta vad jag kan bidraga med...
Ja, det är ju den relativt enkla delen! Att sedan gå från tankestadiet, idésprutandet, funderandet - till att omsätta till Att Göra - däri ligger utmaningen.
Men jag har en idé...!
Jag ska sätta upp konkreta mål, jag tänker jobba mig framåt, dit jag vill, med hjälp av SMART-metoden!

Jag tror jag börjar idag!

1 kommentar:

  1. Förstår dig helt och fullt där. Jag är ju själv i samma tankebanor! Inte lätt att vet vad man vill bli.... Vi får se vad det blir av oss till slut... Kram!

    SvaraRadera