Summa sidvisningar

lördag 27 november 2010

Förändring...

Min minstaste lillaste unge har flyttat hemifrån!
Hur gick det här till?
Nyss var hon ju bara 5 år och lyckades med konststycket att leva en hel varm sommar på gurka och kräm med mjölk...bara för att hon hade bestämt sig för det...:-)
Nu är hon 20 år och har flyttat till sin alldeles första lägenhet, på egen hand...ohhhh...
Jag undrar...Jag undrar om jag ska ta och försöka få bo där varannan vecka, typ som det växelvis boende hon haft mellan oss och hennes pappa?
Eller...?
Nä, tror inte det skulle vara särskilt populärt, varken hos henne eller hos maken min, haha!
Jag får se fram emot att få komma hem på en kopp te, en fika, eller bjuda hem på söndagsmiddag, det kan nog funka.
Men inte förrän sorgeåret är till ända...ja, kan man inte få gå sorgklädd i svart ett litet tag i alla fall, eller tror folk att man flippat helt då?
Nä, tror inte på att gå sorgklädd heller...
Lillstumpan min kommer så klart alltid vara just min lillstumpa och bo i mitt hjärta...
Älskar dig du underbara lilla unge!

1 kommentar: