Summa sidvisningar

fredag 26 november 2010

Härliga Fredag!

Kände mig som en tvättäkta tröttmössa när jag vaknade imorse och tänkte...hur ska denna dag sluta...?
Men...inte behövde jag oroa mig..:-) Nä, jag kom ju på att jag hade en helt underbart härlig fredag framför mig, med start hos bästa Susanne som har fixat mina snygga naglar.

Efter det bar det iväg på Lunch-Zumba...skaka ruuuumpaaa...gott im himmel så lycklig jag blir av att få dansa...!
Men det är inte slut än...haha...Självklart skulle jag ju äta lunch också, och fick sällskap av sötaste Kina - mycket trevligt! Dock är det aningen märkligt att vi fick i oss våra monsterstora sallader eftersom vi konstant babblade...:-)
Lite shopping på stan efter det, bl a nya Zumba-shoes plus lite skoj julfintpynt och så var det snart dags att bege sig hemåt.
Väl hemma hade min underbara make börjat sätta upp julstjärnor samtidigt som han hade börjat förbereda middagen...!
Skål på er mina vänner och skaffa er en toppenkväll!

1 kommentar:

  1. Nu lät det ju nästan som jag skämmer bort dig, måste nog ta mig i akt så jag inte blir en total toffel ;-)

    SvaraRadera