Summa sidvisningar

torsdag 27 februari 2014

Spagetti-armar.

OMG...

På torsdagar kör jag normalt sett boxning med Kjelle - med stort fokus på teknik bland annat. Riktigt jobbiga pass.

Men då det är sportlov denna vecka så har Dansverkstan stängt.

Fick då chansen och möjligheten att köra ett boxpass för grymma Vicktoria på Actic.

Bytte om och drog iväg - med lite pirr i magen.
Det var typ 20 år sedan jag var med på ett boxpass.
Hur skulle detta gå?

Vi inledde med att gå ihop 2 & 2.
Jag fick Vicktoria, haha. Vicktoria som är stark som en oxe. Och så jag.
....
Nu sitter jag i soffan.
Med ett fånflin i ansiktet.
Armarna är helt f*cked up. Som kokt sladdrig spagetti.
Kunde knappt lyfta armarna i duschen för att komma åt att tvätta de tårtdoftande armhålorna.

Tack Vicktoria - I feel goooood!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar