Summa sidvisningar

lördag 8 februari 2014

Lördagsgodis.

Så härligt att vakna utsövd.
Låg kvar ett tag och sträckte på mig...sköööönt...gaaaah!

OMG!

Träningsvärk i kubik. All over.

Så illa att jag inte kan hosta eller skratta ordentligt.
Jag låter som en riktig högfärdskärring när jag försöker.

Så naturligtvis bara måste maken och sonen göra sitt yttersta för att jag MÅSTE skratta.

Men det känns egentligen helt fantastiskt.
Att känna att jag har en levande kropp.
En kropp som svarar på träning, min favoritsyssla.

Sedan att jag inte riktigt kan lyfta mina armar som folk, ja det skyller jag på världens bästa Kjell Fredriksson - bam!

Dagens motion fick därför bli en rask vovve-walk med Charlie. 

Bjussar även på en vacker bild på de lika vackra blommorna jag fick av fina grannen & vännen Lotta ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar